GRATTIS THERESE!

Hejsan läsare!!
Inget nytt eller något speciellt idag, men jag har en sak att berätta! :D
Det är inte vilken som helst dag idag UTAN
Therese
som har denna bloggen tilsammans med mig och 2 andra tjejer,
fyller nämligen 16 år idag! :D
Så jag vill grattulera henne så hjärtligt mycket, och tror kanske till och med att
om hade killarna vetat om det hade de säkert gjort desamma :P

Jag har lärt känna Therese under de få dagarna som vi har haft bloggen tillsammans,
jag vill bara säga, att hon är en toppen tjej och är så välförtjänt en
UNDERBAR 16 ÅRSDAG IDAG!!
GRATTIS!!






Och som en liten pressent få hon en enda bild, som hon kan njuta av!
Kärlek till dig! <3

Kramar Hanna x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0