Snackis

Nu under kvällen så har killarna varit med i Kvällen är din som gick klockan 20.00tv4. För dig som missade detta, vilket jag nog pinsamt också gjorde för att jag somnade, så går programmet i repris imorgon klockan11.30 på tv4 ELLER så kan ni titta på klippet HÄR från tv4play, killarna är med mellan 44.30-49.36. Jag är såklart otroligt avundsjuk på Sara som hade turen med sig och fick träffa killarna när de var i Stockholm, blev även otroligt rörd över hennes historia, inte för att stå på någons sida men det finns sen säkert många andra som också tycker att de med förtjänade att träffa dem (jag är en av dem ^^) så finns det bara en sak som jag tyvärr måste erkänna- Livet är inte alltid rättvist, allt som händer har en mening och det var inte vår mening att träffa killarna denna gången, vi kommer få flera andra chanser! :D
Vill man leva upp till sina drömmar så kan man det och det ska jag bannemej göra!
Hade ingen särskilt passande bild till detta men njut ändå ;)
Ha en fortsatt trevlig lörda' kväll och ta hand om varandra! :P
Vill bara påminna om att Therese (en av de nya bloggarna) fyller 16 år på måndag, så jag vill bara säga
Grattis i förskott älskade du <3
Hälsningar Hanna x

Kommentarer
Postat av: Maja

Hej! Jag har några bilder på 1D som kommer från ett program jag kollade på, och jag undrar hur jag kan skicka dom till er, som ni kan lägga upp på FB? :D

2012-04-15 @ 13:38:22
URL: http://Justmaja.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0