NEW

Inget speciellt att skriva om så jag bjuder på en bild på mitt nya One Direction linne som jag (tro det eller ej!) köpte idag på Sweden Rock Festival som ligger här i Sölvesborg där jag bor! :D
Happy!
Hanna xoxo
Inget speciellt att skriva om så jag bjuder på en bild på mitt nya One Direction linne (och union jack bandanan) som jag (tro det eller ej!) köpte idag på Sweden Rock Festival som ligger här i Sölvesborg där jag bor! :D
Happy!
Hanna xoxo
P.s. vad tycker ni om Niall och Demi?
Ska inte vara nedlåtande för de som gillar dem men jag gillar inte Demi, eller har nog aldrig gjort det, inte för att hon gillar Niall om ni tror det utan för att jag har helt enkelt aldrig gillat henne ^^
XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0